Edició Most 2024
Sobre la pel·lículaSense cap línia argumental precisa, és una reflexió sobre la societat del moment i la buidor de les paraules. Enrique Irazoqui, que havia encarnat Crist a Il vangelo secondo Matteo (Pasolini), protagonitza aquest llargmetratge que havia de ser un film manifest constituït per diversos episodis, però del qual es van desvincular Gonzalo Suárez, Antoni de Senillosa, Ricard Bofill i Pere Portabella. Finalment, es van unir els dos episodis d’Esteva i Jordà per donar com a resultat un film d’esperit transgressor que trencava amb la narrativa convencional.
Sense cap línia argumental precisa, és una reflexió sobre la societat del moment i la buidor de les paraules. Enrique Irazoqui, que havia encarnat Crist a Il vangelo secondo Matteo (Pasolini), protagonitza aquest llargmetratge que havia de ser un film manifest constituït per diversos episodis, però del qual es van desvincular Gonzalo Suárez, Antoni de Senillosa, Ricard Bofill i Pere Portabella. Finalment, es van unir els dos episodis d’Esteva i Jordà per donar com a resultat un film d’esperit transgressor que trencava amb la narrativa convencional.
Gènere: Drama
Any: 1967
Guió: Jacinto Esteva i Joaquim Jordà
Durada: 78 min
País: Espanya
Idiomes: Castellà
Repartiment: Serena Vergano, Enrique Irazoqui, Romy i Luis Ciges,
Direcció de foto: Aurelio G. Larraya
Música: Marco Rossi
Productor: Filmscontacto
Públic: Tots els públics