Caves Rovellats
Lo Sindicat. 100 anys del Celler Cooperatiu de Gandesa
Celler Cooperatiu de Gandesa. Testimonis
DO Penedès 2700 Anys
El secret del Bernat
El secret del Dani
Els rostres de la vinya
La llarga espera
La Plume
Les Flandes, vinyes singulars
Mas del Serral
The Tavolata
The Tavolata - Making of
The Red Stain
Ratafia o Mort
Purgatori
JORNADA FORMATIVA
La jornada formativa al voltant de la comunicació i el vi enguany proposa una reflexió a l’entorn del disseny gràfic i la comunicació digital del sector. La projecció d’anuncis i treballs promocionals de la secció Collita 2019 estarà intercalada per una primera ponència d’Eduard Duch, cofundador d’Atipus, estudi especialitzat en el disseny d’etiquetes de vi i la taula rodona sobre els canals digitals de la comunicació del vi, conduïda per Eva Vicens, periodista, sommelier, WSET i directora dels Premis Vinari.
Programa:
09.30h Rebuda i presentació.
10.00h La creativitat en l’etiqueta del vi.
Eduard Duch, cofundador de l’estudi Atipus.
10.45h Pausa per al cafè.
11.00h Projecció d’espots promocionals del món del vi (Collita 2019).
La sessió comptarà amb la intervenció d’autors d’alguns dels treballs presentats.
12.30h Taula rodona: La comunicació digital en el món del vi: visió general i estratègies.
L’eficàcia en les estratègies de comunicació a través de les eines de comunicació digitals, xarxes socials, webs i blogs.
Taula conduïda per Eva Vicens i amb la participació de:
– Glòria Vallés (CEO WineStyleTravel i professora de Marqueting i Comunicació a EAE Business School). Com es comunica el sector del vi a través de les xarxes? Quines plataformes són les que tenen major impacte? El signigicat de l’empremta digital i la creació de marca.
– Jana Vives (Directora de Marqueting de Vallformosa). Com comunica digitalment un celler com Vallformosa? Casos d’èxit d’altres sectors que han funcionat i que es susceptibles d’aplicar també al món del vi.
– Ester Bachs (Wine Strategist. Master Comunicació Empresarial i Brand Ambassador Vinventions, IWC, Premis Vinari, entre d’altres). Una mirada internacional. Estratègies, creació de marca a partir de campanyes d’èxit i reputació digital
14:00h Cloenda de la jornada, amb degustació de cava per gentilesa de la DO Cava.
Graduat en disseny gràfic per l’Escola Massana, és cofundador de l’estudi de comunicació gràfica Atipus.
La seva carrera professional s’ha desenvolupat en l’estudi, amb el qual ha aconseguit múltiples reconeixements de disseny (entre ells, els premis: 7 Laus, 1 EDAwards, 1 ADC*E, 5 Anuaria). Organitza i participa activament en diferents esdeveniments relacionats amb la difusió del disseny gràfic. Ha participat diverses vegades com a jurat de premis i publicacions.
–Atipus:estudi de comunicació gràfica establert a Barcelona des de 1998. Compost per un equip de professionals experts en diferents disciplines: identitat corporativa, direcció d’art, disseny de packaging i serveis web. L’objectiu de l’estudi és comunicar a través d’un bon treball gràfic, conceptual i simple. Els treballs de l’estudi han tingut repercussió i ressò mundial, sent premiats i publicats en prestigioses revistes i anuaris de disseny.
Eva Vicens:
Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i Màster en Comunicació Política per l’Institut de Ciències Polítiques i Socials de Catalunya. Ha treballat en diversos mitjans de comunicació exercint principalment tasques de producció i guionista, i també acredita experiència en l’àmbit de la comunicació d’entitats i empreses del sector públic i privat. Des del 2013 es dedica a la comunicació del món del vi a través de diversos projectes, entre els quals la direcció dels Premis Vinari, i que compagina amb la formació, com l’Especialització en Sommelier que va cursar al 2016-2017, o el WSET, al 2018.
C. de l'Hospital, 23
Sant Sadurní d'Anoia