L’estètica dels anuncis del vi dels darrers 10 anys a la jornada formativa del Most 2020
La jornada inclou la ponència d’Ivan Pintor sobre l’estètica en la publicitat del vi, així com la projecció dels treballs presentats en aquesta 10a edició
El Most Festival organitza una nova matinal formativa dedicada a la comunicació del sector vitivinícola. Enguany serà el divendres 6 de novembre, a l’indret habitual, el CIC Fassina de Sant Sadurní d’Anoia. La jornada comptarà amb la ponència d’Ivan Pintor, doctor i professor de Comunicació Audiovisual a la Universitat Pompeu Fabra, que analitzarà l’encaix estètic de la comunicació del vi a través dels anuncis presentats en aquests 10 anys de Most Festival.
El matí culminarà amb la projecció dels treballs audiovisuals publicitaris que formen part de la secció Collita del Most 2020 i que opten al Premi Collita al Millor treball promocional del món del vi.
La jornada començarà a dos quarts de deu del matí, cal fer inscripció prèvia (a partir del 27 d’octubre) i compta amb el patrocini de la DO Catalunya.
Jornada formativa
“Una mirada estètica als 10 anys d’anuncis del Most”, amb Ivan Pintor
+ Projecció Collita, ‘Comunicació del vi‘
– Divendres 6 de novembre, 9.30h
– CIC Fassina de Sant Sadurní d’Anoia
– Preu: 5€
– Inscripcions